Slumdog.

Jag måste verkligen se Slumdog Millionaire. Den verkar helt galet bra!
   Hursomhaver, idag vart det torsdag = PROV! Men jag tror det gick helt ok, lite irriterad på mig själv för vissa frågor, men alltså... Ja, Kalle gillar ju mig så man kan ju hoppas ändå. Efter provet var det sh, curry och sh. Nu sitter jag här utan att plugga och ska snart fika med Bella och Elin, trevligt. Ska skritta ut med Abdul och Trolle senare, känns jobbigt, vi kommer blåsa bort. Har iallafall ridit Monstret och han var ganska duktig, riktigt skabbig i skolan efter detta var jag dock! Nu ska jag slänga mig ut i blåsten och regnet. Det är ju fan.

Cya.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag somnade när jag såg den =(

Och jag började läsa boken. Men la av efter typ halva

Men den är nog bra :D

2009-03-07 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback