Shiet.

Denna underbara underbara tisdag! Vaknade förvisso halv sju (eller ja, jag skulle vakna halv sju, försov mig till sju) och kastade mig upp cykeln för att ta mig till stallet. Väl där red jag och det gick ganska bra. Lite jobbigt med den förvända galoppen bara, men vi övar oss och jag sitter bättre och bättre.
   Duschade där och sminkade mig i all hast. Återigen upp på cykeln och landade på Polhem i god tid, för en gångs skull! Helt fantastiskt ju. "Är det såhär det ser ut när man kommer i tid!?". Möttes av den goda nyheten om att Joppelito vart sjuk och att Inga gått med på att tidigarelägga svenskan = vi slutar 1200. Sjysst!
   NK i 75 minuter och sedan SV och sen var det sluuuuut!!! Så jäkla nice. Bestämde mig för att cykla hem, vilket jag aldrig, gör annars. Ska till stallet och mocka och så ikväll istället, eftersom att jag har kvällsfodringen. Shit vad bra. Fick dessutom ett mejl från Trolleholm och det visar sig att jag kan vara med på söndagen också! Detta innebär 1m lördag och 1.10m regionalt på söndagen. Sjukt nervös!
   Ovanpå allt detta underbara är det stört fint väder, man vill bara ta fram solglasögonen och öppna fönstret (inte gå ut, plugga!) vilket jag har gjort.

fick syn på svalorna
dom kunde lova vackert väder
ohh vilken härlig dag


Lite gamla kläder





Såhär glad vart jag över vädret, och dagen i allmänhet!

Kommentarer
Postat av: Simon

Heting ;)

2009-02-25 @ 12:15:05
Postat av: Simon

Heting ;)

2009-02-25 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback