pretty lies.

Hej mina vänner och kamrater.
   Denna ljuva söndagmorgon slängdes jag brutalt in i av en pappa som ville att jag skulle ringa HasseHalm. Sagt och gjort. Jag ringde HasseHalm för att meddela att vi kommer 1130-1200 för att hämta halm till le hest. Ska smocka transporten, allt för detta odjur. Nåja, han kanske förtjänar det då. Frågan är ju bara hur fasiken vi ska få upp det på loftet på ett smidigt och bra sätt, men det är nog ett senare problem när jag tänker efter (får konfronteras med det när vi står där med 50 balar, en arg pappa och minusgrader).
   Längre än såhär har jag inte planerat men jag råkar veta att jag måste städa (jag är helt pank, så jag har inte mycket val) och göra mina NK-frågor (eftersom att vi föredrog att luncha framför att sitta kvar 10 minuter och göra dom på lektionen, korkat). Känner att peppen för skolan långsamt kommer tillbaks. Skönt, man behöver all motivation och viljekraft man kan få. Heja mig - som jag brukar säga!
   Hade denna eftermiddag också tänkt hinna baka en kladdkaka, eller eventuellt äta upp gårdagens tiramisú. Ska jag satsa på det sistnämnda ska jag nog göra det snart, när papi hämtar mami och Mackan - annars har jag inte en chans.

Det kan också tilläggas att det snöat under natten. Förihelvete,  när ska det bli vår? Jag känner mig riktigt sugen på att kunna cykla utan att frukta för mitt liv. Det hade varit skönt, men nej, snöa på bara...
   Har också glömt nämna rugbymatchen Polhem - Spyka. Behöver jag säga att vi vann? Haha! Men sen hade vi ju Tjuren, han var kanske den skönaste människa jag någonsin sett. Och det, mina vänner, är en merit.

I'm falling in love with your favourite song - 13 Februari släpps ju aaaalbumet!


jag saknar min ponny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer helt klart vända om om jag ser tjurjäveln i koridoren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback