Phantom.

Sha!
   Denna ljuva torsdagsmorgon steg jag pigg som en mört (läs: som en levande död) upp vid åtta för att få skjuts till stallet. Väl där insåg jag att min sadel vart inlåst i 3ans sadelkammare, visste inte heller hur jag skulle planera eftersom att Gunnar hovslagare var ytterst vag i sina tidsbegrepp. Detta ogillades starkt. Dock red jag på Skalletten istället vilket gick hyfsat bra. Eller, okej, det gick bajs men hon var ute och rörde på sig iallafall. Vid detta laget hade Perklevs dykt upp så jag kom åt min sadel, Gunnar hade också meddelat att han inte hade skor stora nog till min hest, vilket innebär att han kommer på måndag. Detta gillas. Monstret skötte sig exemplariskt och var superfin, jag gillar min häst! Några timmar senare kom jag hem med en hamburgare i handen, blodsockret på topp med humöret.
   Snart ska jag ta bussen till stan med Elin och vi ska träffa Stina och kanske Emma. Trevligt värre. Ikväll är det Valkyria med mami som gäller och NATURKUNSKAP. Hurra!

pussiljumsken.

Såhär cool var jag när jag var barn. Det har försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback