loser.

Hej mina vänner och kamrater!
   Idag vart det som bekant tisdag vilket innebär att vi är glädjande nära fredag, vilket jag tycker om! Började 0940 så jag hann med en sväng till stallet på morgonen och klappade på min hest. Sen vart det en lång lång skoldag (men i förhållande till morgondagen är den ingenting) och 1627 var jag tillbaks på stallet för att ta hand om Monstret. Cyklade hem och var vid denna tidpunkt nära ett stressammanbrott men jag höll igen och åt samt pluggade tyska. Tillbaks på stallet 1925 för att träna 2000, det gick jättebra och jag var såhäääääär glad. Heja mig och min hest. Eller ja, det gick egentligen inte så fantastiskt bra, men jag var jävligt nöjd. P&J i helgen, 0.90 + 1.00. Heja mig.
   Nu hägrar duschen och tyskglosor, mmmm!

I never mean to to bad things to you.
ingen bild, nejnej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback