Linda Rosings bästa kärelkstips.

Varför i helvete skulle man vilja ta del av dem? Det för mig ett mysterium.
Hursomhelst har det varit en ypperligt bra lördag. För det första är det ju lov numera vilket gör allas hjärtan lite lättare, för det andra är det helt underbart väder ute (och jag ska vattna mina pelagoner... Hur gammal är jag nu igen?) och jag red ut på Monster med Fru Sternros och Kräkeli. Vart dessutom på Flädie i morse med papi och köpte hästmat, en munkorg (den är grotesk och gick sönder efter en halvtimme) och hinkar till Hanna.
   Ida kom och hälsade på och vi gick och käkade på donken. Åkte hem och nu sitter jag här, käkar godis och ska kanske duscha och städa, men bara kanske.
   Ikväll blire kanske Bjärred, men bara kanske.

Tre Bien.



Kommentarer
Postat av: IDA

Hej Sara! Jag tycker om dig. Hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback