Leifan.

Dagen har varit föga givande, till skillnad från kvällen. Satt först vid datorn i 2000000 timmar för att fixa den äckliga designen som jag nu tycker är hyfsad, man ska inte vara för självkritisk.
   Runt 1729 tog jag bussen in mot stan för att besöka min favoritoptiker som för övrigt gjort om hos sig på ett väldigt jobbigt, modernt och vräkigt vis. Ogillar. Fick tid 2a Mars och tills dess ska jag väl kunna treva mig fram, förhoppningsvis. Svängde in på mormors bageri aswell där jag köpte 3 bagels för kvällens äventyr, om sanningen ska fram köpte jag väl ett vanlijhjärta också.
   Promenerade därifrån till stallet för att byta skor och plocka upp Abdul (som trots allt bestämde sig för att följa med) och Agnes H som var så vänlig och egentligen skulle ersatt Abdul. Perklev. Jag vet inte vad som föredras. Väl där fann jag också två semlor till mig och Perklev men eftersom att hon lever på 1 avokado om dagen åt jag båda. Ja, jag åt båda och det var gott, för jag är ganska smal ändå! Dock hade jag inte köpt det där vaniljhjärtat ifall jag vetat om detta.
   Vi packade alla 4 in oss i il auto och körde med glatt humör till Karupslund. Naturligtvis ägnades resan åt intressanta dialoger (ibland även monologer, man orkar inte alltid lyssna) om vakthundar och hamsterhjul. Ja, nivån var på topp som vanligt alltså. Väl framme gjordes hästen i ordning snabbt och lätt och träningen började ganska väl i schema.
   Allt gick super och Leif var väldigt bra. Framförallt var han ju då bra för att han sa att jag var bra och för att han sa att Monstret var bra, sånt gillar vi! Hoppade lite mer linjer och några hinder i följd, väldigt roligt och nyttigt. Läskiga hinder också, men Monstret var överraskande stabil.
   Efter detta tackade vi, pratade med Camilla om sommarjobb och åkte hem. Efter lite fix på stallet och fodrande hägrade mat, dusch och säng. Så, mina vänner. Nu ska jag gå och lägga mig för imorrn är det 3 hästar och fika som gäller, puh!

'Cause your dyed hair makes reflections in their souls, it's a sin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback