Kanonkampanj.

Dressmans reklam har ju sänkt sig ett flertal nivåer. Inte bra.
   Onsdagar är synonymt med långa skoldagar. Denna onsdag var absolut inte något undantag. En hel del dryga lektioner, men jag överlevde. Fick dessutom höra att kemin är i princip satt, oavsett provet. Skönt, då slipper jag hysteriplugga ikväll, ska kolla igenom det en gång till ikväll.
   Åkte till stallet vid fyratiden och skrittade ut med Hanna. Monstret var mongo i vanlig ordning och helst ville jag bara hoppa av och släppa honom lös på Ideon, men jag behärskade mig. Fick skjuts hem så jag kunde lämna cykeln på stallet och få skjuts imorrn, hehe, lat som bara den!
   Har ätit pannbiff och ska kolla på Grey's 2100. Jag älskar Grey's.

Kärlek.

Idag regnade det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

abdul hälsar;

http://www.youtube.com/watch?v=PY8UbqAwY1s HAHAHAH roliaste någonsin

2009-02-25 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback