It isn't enough.

Jag behöver seriöst hjälp. Mycket hjälp. Jag är SPare och det är nu bekräftat att jag inte klarar av naturkunskap. Inte för att det är så jävla svårt, men det är så tråkigt! Okej, ganska svårt också. Jag blir bara så himla trött och just nu sitter jag här och ger upp, jag kräks snart över min sammanfattningar. Eller nej, det ska jag inte göra, för då måste jag skriva om dem och det lär ju ta 2000000 timmar till. Utöver detta har vår hage uppe på stallet pajat så nu kan min häst inte vara ute alls. Varför händer sånt nu? Varför händer det när jag har NK prov på torsdag, TY prov på tisdag och SvA kursprov nästa torsdag(eller fredag?)? Jag har inte tid att åka till stallet flera ggr om dagen, inte nu. Varför gör livet såhär mot mig? Jag gillar ju personligen när det är enkelt. Men nejfan. Jävligt ska det vara.

My friend's got a girlfriend and he hates that bitch
He tells me every day
He says man i really gotta loose my chick in the worse kind of way.


My friend's got a boyfriend and he hates that dick
She tells me every day.

Kommentarer
Postat av: Simon

I'll help om jag kan!! Tycker inte sån skit e sååå tråkigt :D

2009-02-24 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback