i'm gonna sing it all night long.

Fredag fredag fredag...!!!
   Ja, det är alltså fredag. Inledde med en mattelektion, bara massa repetion inför provet, riktigt trist men mattegruppen var i sitt esse så vi hade ganska kul ändå! Morran vart tjurig, vilket alltid är tråkigt att se, men desto roligare var det när hon skällde på Anna, heheheh! Glada nyheter innan klockan 0900 (vilket är helt fantastiskt, att få nyheter så tidigt menar jag) när man fick höra att Joppelito var sjuk. Alltså, den mannens klena hälsa är vår räddning, jag tycker förvisso att det finns lärare som betydligt mer förtjänar att bli sjuka men eftersom att detta innebar att vi slutade 1230 ist för 1600 kunde vi inte göra annat än glädjas! Tyska och NK följde. Vart skitglad över NK-testet och labben. Jag kanske kan lyckas i livet ändå!
   Tog mig till stallet där jag träffade Annika och Munck, trevligt värre. Skrittade ut en runda med Louise, skönt att få prata av sig lite och "ventilera", som Hanna så vuxet uttrycker det! Monstret skötte sig exemplariskt, vilket naturligtvis gjorde mig misstänksam. Lugnet före stormen - som jag brukar säga. Pratade en stund med Hanna som var superfin och som förmodligen kommer vara ännu finare ikväll så som hon ska glamma till sig!
   Trampade med glatt humör och högt tempo hem för att mötas av 1000000000000000000 legobitar och en varm dusch. Dock inte legon i duschen men ja... Sen vart det till att slappa framför tvn med lite mackor (och gårdagens kladdkaksrester såklart) och nu pluggar jag. Eller, jag tar paus i pluggandet. För man ska pausa 20 minuter och plugga 5, eller, var det tvärtom...? Jag minns inte.
   Ikväll blir det mys med Dulkie och Matteanna kan behövas. Imorrn är det (förhoppningsvis) ett get together hos Corky, sjyssta bananer. P&J söndag och jag är jättenervös!

ALLES BITTE!!!
he went twenty thousand lightyears from home.


priceless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback