i said i'd die for you.

Hola señoritas y señoras. Jag kan inte spanska, men det gör ingenting för faktum är att det bara är roligare så.
   Nu, några timmar senare har jag hunnit med att hämta halm, slänga upp halm och lova mig själv att aldrig mer ta i halm. Det var förvisso bara 42 balar, men inte kul ändå! Fick dra upp dom med longerlina och hålla på, så nu är jag i princip täckt med halm och smutsar ner vad jag än gör. Efter detta red jag jättelänge, vilket kanske inte var så bra men det var iallafall roligt! Nu har det gått bra så länge att jag börjar bli misstänksam, snart kommer något gå jävligt fel. Hälsosam inställning!
   Klockan är redan 1730 och jag hade ju tänkt städa, duscha och göra läxor innan klockan vart 2000, men det lär ju inte hända!

cya suckers!


snelhestpunktcååm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback