Det var det bästa...

Idag är det sista dagen på lovet. Denna tanke slog mig redan i morse och fick mig argt grymta och försöka somna om. Dock var min pappa väldigt bestämd och skulle prompt ha upp mig, vilket förvisso var bra eftersom att jag skulle träna klockan 1200. Jag släpade mig upp och var på stallet i god tid. När Louise dök upp hoppade vi tillsammans med Bertil och det gick bra, förutom att jag inte kan rida, men det övar jag mig på. Efter träningen vart det ridning för Louise och Andreas så jag tittade och försökte lära mig något, heja mig. Hjälpte till med löshoppningen, fixade allt till Monstret och sen åkte jag hem.
   Mamma och Lidka hade handlat i Österlen, min käre bror fick en bok, godis och en film. Själv fick jag... Strumpor. Tack mamma... Nåja, det var ju välbehövt iallafall, men jag tycker att presentfördelningen i det här huset är lite skev.
   Nu ska jag städa, 1710 är det Greysrepris, sen mer städande och sen plugg. Kul söndag, man skulle kunna tro att skolan redan börjat...

Herå.


Kommentarer
Postat av: Simon

Gillar din nya design på bloggen hasse =)) så fin bild på dig också! <3

2009-02-22 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback