barbiedoll.

Hej jag heter Hassan (och du heter Abdul).
   Denna underbara torsdag inleddes med att jag försov mig. Det var lite jobbigt, men sånt händer. Cyklade till gympan och dansade rumpan av mig. Väldigt roligt för övrigt, SP1F är ju alldeles underbara! Sen vart det lite svenska, drygt i vanlig ordning, potatisbullar till lunch och sen fick man gå hem!!!
   Fast jag cyklade naturligtvis till stallet där min gulliga häst väntade. Red, det gick super, skrattade lite åt Titti och hennes kondis innan jag cyklade hemåt i kylan.
   Slappade ett bra tag iställer för att plugga innan jag gjorde mig i ordning. Jag och mami körde attans fort till Malmö för att se "Jesus Christ Superstar". Det var underbart, vi applåderade för alltid och min uppfattning om Salo har ändrats radikalt. Det var verkligen fantastiskt!

IMORRN KOMMER MANDOS ALBUM och jag med frivilliga ska till Folk å Rock i Malmö på tisdag för att se dom. Jag älskar Mando.


Ojojoj vilken gammal bild, inga av de kläderna passar numera! (smiley, fast jag har lovat att aldrig ha smileysar i bloggen, så ni får föreställa er)

Kommentarer
Postat av: Simon

wiiie kul att se att du verkar ha de bra saraaa :)) hoppas du får de bäst på tisdag! puss<3

2009-02-13 @ 08:54:58
Postat av: BELLABAJS

det är jue vad jag alltid har sagt! Ola Salo is the shit :) Sen har ja inga pengar på min mobil, och jag är inte hemma på tisdag :'( men ni får hälsa från mej! Lova de :D<3<3

2009-02-13 @ 15:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback