Nya tag.

Hej. Mina vänner. Mina trogna läsare (om jag nu har några kvar..?). Jag är tillbaks. For real!
    Sedan sist har det hänt alldeles för mycket för att jag ska orka redogöra för allt, men några nyckelgrejor som hänt i sommar kan jag väl slänga in:
- 1.20 debut som gick strålande
- En helt galen venedigresa. Som egentligen borde få ett helt inlägg. Jag ska överväga saken.
(- Fredrik och jag gjorde slut.)

Så. Uppdaterade.

Efter sommaren har jag nu då börjat i SP2E i en alldeles ny klass. Jag tror jag fått vänner, men sånt kan man ju aldrig vara säker på. Lurigt det där med social kompetens.
   Eftersom att jag inte känner för att slänga in ett såntdär monsterlångt inlägg till att börja med, avslutar jag här.

Herå.

Dagens lunch: Panerad fisk med remouladsås och potatis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback