EM.

Shasha.
Jag följer med spänning "bloggkriget". Åh vad roligt det kan bli med medelålders vs. fjortisar! Underhållning på hög nivå.
   Dagen har segat sig fram. Jävla fredagar. Det roligaste som hände idag var ungefär när jag och Josse skrev "APA" i Fredriks block (jag skrev först "blogg", helt skadad). Nåja, nu är det iallafall helg, även om jag spenderade eftermiddagen pluggandes... Mobbat.
   Rossmorr fick konditionsträna, fan, får ta tag i det på riktigt. Det, hrm, brister lite på det området.
   Ikväll blir det film och sunk. Riktigt jävla skönt faktiskt. Och jag lovar att bli roligare i bloggen, jag måste bara hitta min... Roliga ådra. Som gått och gömt sig.

Idag vart det spaghetti med köttfärssås till lunch. Joanna slutar aldrig förvånas över mängden mat på min tallrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback