Vissa dagar.

Hej, jag ber återigen om ursäkt för uppdateringen och ja, jag har faktiskt en ursäkt. Det är PEXVECKA!!! Sjukt roligt, och som min enda läsare förlåter jag mig. Har mest sysslat med hesten och pexet och njutit av det underbara vårvädret som äntligen slagit igenom på riktigt! Nu är klockan tyvärr på tok för mycket, skola imorrn för första gången på två dagar, jävligt segt. MEN efter denna ljuva fredag, som för övrigt är utan tyska yeeeeeeehehehes, är det ju lov! S-s-score mattafakkas. Så sjukt skönt och jag vill träffa alla mina vänner. Massor. Dagen kommer blir riktigt stressig med skola, hest och sista pexkvällen. Waah. Jag hatar stress. Men det blir nog bra.

Ikväll var för övrigt en av de roligaste på länge. Hehe, Fredrik min vän.

När pexarna
När pexarna
Går in på scen
Går in på scen
När pexarna går in på scen
Då jublar hela Svanes aula
När pexarna går in på scen
PEXET!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateringen är synnerligen tveksam.

2009-04-04 @ 23:28:07
Postat av: elinnnn

hehe, hela svanes aula...somliga får ju ha sin föreställning på stadsteatern.

2009-04-05 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback