Väster.

HAJSAN. Idag är det en alldeles underbar söndag. Tror jag. Den är ju inte slut än.
   Dagen inleddes 0600 och jag var på stallet 0645. Bra av mig. 0730 tränades det för Louise och Monstret var sjukt fin. Duktiga duktiga häst! Fixade lite i stallet och åkte hem vid 0930, tog en dusch och somnade. Underbart! Sov till 1430 och det var helt galet skönt! Vaknade något förvirrad och upptäckte att jag sömnsmsat med Fredrik, men skrivit ganska vettiga grejer så helt medvetslös var jag inte!
   Gick ner och mötte en mamma i upplösningstillstånd då en vinflaska exploderat. Det kan man ju förstå. Men ändå, get a grip! Åkte med papi till stallet för att fixa hinkarna och täcka il Monstro magnifico och ja, nu sitter jag här och väntar på att mitt släktkalas ska börja. Räknar med att inkassera en del pengar samt äta tårta. Fett med bra!
    Kvällen fortsätter med vänner och planering inför onsdag. Partej oh yes...

Nej. Nu får det räcka. Ha det bra mina vänner.
Lek högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback