Sure?

Hej. Shit vilken bra dag. Eller inte. Eller ja, lagom mitt emellan bra.
   Jobbade lite (mycket lite) med arbetet och gick sedan till min tysklektion där läsförstålse väntade, inte uppsats. Det gick väl hyfsat men ja, jag hyser inga förhoppningar. Dock har jag fått både mitt matteprov och mitt nk-prov och ibland är jag stört bra. VIssa dagar alltså.
   Skrittade ut med Aphanna en bra runda mot Delphi. Sjukt mysigt och soligt. Trött hest bara, usch, jag ska inte noja.
   Då projektveckan är väldigt svår att ta på allvar tycker jag att det känns bäst att strunta i att arbeta... Men det är nog okej. Nu hägrar duschen och jag måste verkligen sova. För överigt nöjd med headern. Haha, inget vettigt skrivet...

Bubble Struggle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback