Snabb och effektiv.

HEJ mina vänner och kompanjoner.
Detta var måndag och därmed första dagen på lovet. Härligt! Inledde med att lata mig riktigt jävla länge, låg ute i solstolen och läste i min engelskbok. Den är ganska bra, men vi låtsas inte om att jag precis erkände det. Vid 1230 dök Fredrik Irwe upp. Fredrik Irwe som råkar vara jättesnäll.
   Vi hängde ett bra tag, närmare bestämt till 1454 då Fredrik fick jävligt bråttom till sin korpenmatch. Då skulle man ju kunna tänka sig att jag gjorde något produktivt nu när jag var ensam, men nej. Jag lade mig i min säng och ja... Här har jag stannat. Sjukt skönt men något ångestframkallande.
   Ska till stallet så fort mami kommer hem med bilen, jag pallar fan inte cykla dit även om det ser ut att vara en fin vårkväll. Sweet sweet vår!
   Imorrn ska jag plugga, shoppa lite och dra till umo med Ida. Partej... Träning också, fan vad skönt!

Hörs kanske senare om jag orkar. HERÅ.


Jag är medveten om att den är från snyggast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback