Shake it.

Hejminavännerkompanjonerkamrateramigosfreundenpolaregangstorscrewskompisarsailors.

Jag är så jävla pissetrött så det är inte sant, men jag överlever. Det är ju bara sista dagen på lovet. Djup suck.
Igår blev riktigt bra. Jag pluggade förvisso inte men jag och Lingan åkte till Malmö då det var 16 på Buddha. Visst, det var inte riktigt värt 150 spänn men vi hade jäkligt kul ändå. Nästan roligast var hemgången då mina fötter smärtade på ett sådant sätt att jag inte ens skulle önskat min värsta fiende ett lidande av dess like. Det gjorde ont ont ont och jag gick barfota hem. Mysigt.
   Vaknade runt 1100, käkade frulle och gick för att träffa Fredrico som var alldeles glad och förtyskad. Vi umgicks till 1330 då han åkte till Fjanton och jag cyklade hemåt. Åkte till stallet vid 1600 för att träna och det gick alldeles förträffligt bra. Det finns kanske lite hopp om framtiden ändå. Käkade nachos och åkte tillbaks till stallet för att slänga på ett täcke och ja, nu sitter jag här och har prov imorrn. Fett ös medvetslös. Mer fett med panik medvetslös. Nej, inte vara sån. BAra att bita ihop och läsa om hästsjukvård.

Auf Wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback