Q4.

HEJ.
Jag gillar lov skarpt! Just denna tisdag spenderades först framför datorn och SH-boken. Inte riktigt så spännande som det låter men helt okej, väldigt nöjd med självdiciplinen.
   Åkte in till il city Lund och besökte umo med Ida bara för att få veta att vi skulle återkomma imorrn, så går det när man kommer för sent! Efter ett snabbt besök på apoteket mötte vi sedan Elin på H&M för att shoppa underkläder. Weei! Visade mig själv mer eller mindre naken för halva butiken, men det är okej (och jag kunde VISST ha 75C!). Vi traskade till Coffee Break för varsin macka och ja, vi hade det väldigt trevligt på det hela taget.
   Cyklade hemåt och gjorde inget särskilt innan jag tog bussen till stallet. Riktigt skönt väder men jag orkade inte cykla. Eller jo, jag hade kunnat cykla dit men det hade varit SVINkallt att cykla hem. Så jag tog alltså bussen.
   Såg att grupperna innan oss var utomhus och jag blev innerligt tacksam när jag vfick veta att vi inte skulle vara det. Ja, jag är rädd för min häst. Men han är också störd. Dock gick träningen sjukt bra! Vi hoppade jättehögt och Rossmorret var helt cpjävlamongofiiiiin. Älskade älskade hest.
   Nu ska jag snart sova då dagen börjar tidigt imorrn. Upp 0800! Den underbara dagen bjuder på ridning, umo, mat, pex och middag! HURRA.

VI SES.

morr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback