Magic.

HEJ.
Idag har varit en fin torsdag! Den inleddes med Nk, som var helt fruktansvärt tråkigt. Men jag har nästan lite hopp inför provet. Heja mig. Ibland är jag jättebra. Vissa dagar. Efter NKn pinnade jag iväg till bollhuset och mötte BeckyLing.
   På gympan spelade vi handboll och det var superkul, jag var ju inte lite skillad! Synd att jag var den enda peppade i laget.
SH och sedan var det dags för mig och Ida att ta oss till stallet. Vi borstade och fixade det mesta, lastade hästen och sedan, då jävlar bar det av mot Talang Skåne! Väl där var jag lite nervös men det var riktigt roligt och allt gick super.
   Avundas de som är och kollar Katterevyn, de har säkert kul. Nu måste jag verkligen plugga NK, fortsätter kanske blogga senare.

HEJDÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback