Jag VILL INTE vara med och leka längre!

Just det kan man höra Agnes skrika på Polhems skolgård. Hon har det inte lätt, Agnes.

Idag var det lördag. Detta faktum oroar mig något då det betyder att tisdag närmar sig. Tisdag som sätter stopp för terminens sista lov. Suck. Min hjärna har redan tagit sommarlov, synd att skolan inte gjort det. Men det är faktiskt inte särskilt långt kvar!
   Denna dag inleddes med att spola på min hests balltramp. Dumma dumma klanthäst. Det ser sjukt ekligt ut, ska be Bertil ta en titt på det. Det bör tilläggas att jag hade shorts och linne (okej, kofta också)! Det är fantamig sommar. Cyklade hem för att inte plugga (ligger sjukt mycket efter i mitt pluggschema, men jag tar igen det imorrn) och cyklade sedan tillbaks till stallet för att skritta med Agnes. Det gick inte så bra så vi höll oss på området. Plockade också ur Rossmorrs fönster, det betyder ännu mer att det är sommar.
   Cyklade hem, bytte sängkläder och sedan kom Hanna hit! Vi åt, pratade massor och kollade på "The Pianist". Den var sjukt bra, dock väldigt allvarligt, vilket var lite svårt för mig och Hanna, hehe. Brukar inte precis vara något djup i de filmer vi ser. Hon trampade hur som helst hem för ett tag sedan och jag ska snart sova.
   Imorrn kommer familjen och Fredrik hem, innan dess måste jag diska, plugga och städa. Det suger anus.

HEJDÅ (4veckor, det är typ en månad)


PÅSKHOPPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback