Isabella.

Hola amigos!

Jag är medveten om bloggens tveksamma uppdatering, men viruset på mitt msn har gjort mig något anti internet och datorer på det hela taget. Jag hatar virus!
   Hur som helst spenderades fredagskvällen framför tvn, både vaken och sovandes. Riktigt skönt att ta igen veckans blygsamma antal sovtimmar. Lördagen vilade sig Rossmorr då han fortfarande var sjukt trött = rida i shorts! Det gjorde lite ont men sommarkänslan var överväldigande, så det var lätt värt det!
   Pluggade lite matte och insåg ganska snabbt att jag inte ska ha några höga förhoppningar, jag är sämst på matte och har ju "attitydsproblem". Jävla tant, vem tror hon att hon är..!?
   Mötte fredrik vid Polhem runt sju och vi promenerade i rask takt hem till moi för att kolla på "Phone booth". Då jag sett denna tidigare var jag ganska odräglig, och det var ju kul! För mig iallafall. Vi pratade massor och hade på det hela taget väldigt trevligt.
   I morse lämnade jag honom ensam i mitt hus för att åka och träna. Det gick inte alls bra och Rossmorr var ett as, men sånt händer och det går nog bättre på tisdag (...). Kom hem, duschade och sov lite till. Vid 1300 avlägsnade sig Fredrik och jag planerade att plugga. I ren protest somnade jag och vaknade således 1600. Det var bara att åka till stallet för att mocka och fixa och ja, nu sitter jag här. Ska faktiskt plugga snart. Dock inte särskilt pepp. Jävla Morran2.
   Trots matteprov och ID-prov kommer veckan bli nice. Ingen HI, ingen ENG och ingen TY. FETT ÖS.

Ha det fedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback