Every secret moment.

Hej ljuva tisdag. Haha, jag trodde för ett ögonblick att det var söndag. Inte lätt att hålla reda på dagarna.
   Tror att förkylningen ger med sig, jag har psykiskt motverkat den och det har funkat! Det är ju det jag säger; låtsas man inte om att man är sjuk är man snart inte det.
   Vaknade till 3 sms och trodde att jag var poppis men ett var från Louise och Bella hade skickat samma 2ggr, så det var eg bara ett kul sms. Krälade mig upp, tog en macka och startade datorn för att "plugga". Det gick ju bra när Fredrik var inne på msn. Trevligt. Eller ja, faktiskt trevligt, men inte bra för min skola. Men skitsamma. Det är lov.
  
Eftermiddagen bjuder på shopping och umo. Träning ikväll. Bra för mig.

Klipp dig inte och kom ihåg att den har naglar!

Bajsbajs.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback