Bilolycka.

Jag hostar som en tok. Och pluggar gör jag icke. Istället sitter jag och äter lite godis, kollar "Cityakuten" och  väntar. Känns det som iallafall, men jag vet inte riktigt på vad.
   Påskhoppning idag. Drygt som fan var det att gå upp trots ett muntert telefonsamtal från SaraP. Det gick hur som helst väldigt bra och jag vart utklädd till zebra! Fyndigt tyckte jag själv.
   Börjar tröttna på att vara ensam hemma. Det är jättetrist att handla, och diska, och städa... Jag vill aldrig bli stor. Eller jo, någon gång. Men inte den här veckan.
   Nej, idag ska jag minsann börja plugga. Heja mig.

H&M's reklamer är ytterst märkliga. Tycker inte alls om dem.


Fnissfniss.

Kommentarer
Postat av: Annika

jag tycker inte heller om de nya H&M reklamerna. Skitskumma!

2009-04-10 @ 17:17:31
Postat av: Annika

jag tycker inte heller om de nya H&M reklamerna. Skitskumma!

2009-04-10 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback