Ruh!

Idag har varit ännu en heldag på stallet. Satt som tur var i domartornet och skrev protokoll, skyddad från den obarmhärtiga kyla som svept in över sydssverige. Det är verkligen FRUKTANSVÄRT kallt.
Skulle egentligen ha hoppat med BF idag men det blir imorrn innan skolan (suck) istället, detta innebar att Ruh och Ville var dressyrhästar i ridhuset och även om Ruh var lite lite dum i huvet och skuttade, var han ganska fin! Jag gillar min häst :) Eftersom att jag ska hoppa imorrn missar jag min sjukgymnastikstid vilket suger balle, måste boka om det för nu gör det så äckligt jävla ont! Sug balle.

Idag har även andreas flyttat in i sin lägenhet=andreas är glad och mycket lättare att ha och göra med<3

Måste skriva min spec. idr. presentation, det känns jättejobbigt. Men heja mig (och Sara perklev som hjälper till)!

15 jävla år Elin Kurki. i mitt hjärta mannen.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback