nej nu!

Jag lovar att jag ska ta tag i bloggandet. Det är bäst så. Jag behöver faktiskt skriva av mig känner jag. Ibland iallafall.

En snabb uppdatering: Jag har alltså börjat gymnasiet, Polhemskolan SP1f, utan större omsvep. Faktum är att det går ganska bra! Jag har också köpt en häst som heter Rossmore, fast han kallas Ruh, vi kör lite disneytema på stallet. Ja vi är lite löjliga. Har varit på språkresa nu i sommar på Jersey, saknar alla som fan! Men den 25e är det reunion i Göteborg! Göteborg är för övrigt ett ställe som vi tycker om, för där bor Andreas. Mer behöver inte sägas. Får se vad som händer helt enkelt.

Das wäre dann alles. Hej jag har glömt all min tyska...

Just nu känns allt ganska likgiltligt. Det suger att man har glidit ifrån vissa så grymt mycket... Eller ja, att dom har gått iväg är väl ett lämpligare sätt att uttrycka det på. Fuck.

Jag lovar att skriva imorrn igen!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback