jag önskar

jag önskar många saker här i livet och tänker inte sitta och lista dom. men bara så ni vet. jag önskar mycket. men jag gör också väldigt lite åt det. då avsäger man väl sig sin rätt att gnälla? jo, så är det nog.

idag har varit en förjävla lång dag. gick upp sex för att sticka till stallet och hoppa. det bör ju tilläggas att jag satt uppe till ett igår (bra av mig). försov mig naturligtvis. kom dit ganska bra i tid iaf. ruh var gullig, lite störig men gullig. åkte hem och duschade, i panik såklart. stack till skolan och genomled 75 minuter med inga, förlåt men hon är så tråååkig så man nästan smäller av. sen vart det samhäll och historia, läxor i både och vilket är extremt jobbigt för det är våra klart tyngsta böcker! cyklade till stallet, mockade och smörjde (ja, smörjde faktiskt!). nu är det egentligen pluggdags. men jag måste få ladda om en stund först.

jag önskar verkligen att sverige var mindre.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback