i ditt ansikte

lite stolt över mig själv. lämnade nyss in mitt historiearbete, det blev nog bra. hoppas jag. men jävla joppe hade ju inte gjort någon inlämningsmapp så det blev till att mejla det till honom, hur oproffsigt är inte det av honom egentligen? detta gjorde mig inte heller välvilligare instäld till fackfronter. hatar det. lika dåligt som fiskbullar är äckligt, för att citera elin dulke. http://jagelin.blogg.se
som belöning får jag titta på "i ditt ansikte", betner ska göra standup på aftonbladet för typ 7 pers. hysteriskt roligt. dom bryter snart ihop. jag har också satt i mig två ostmackor med gurka. ja, ni hörde rätt, med gurka! det tillhör minsann inte vardagen!
 ze odjur fick nya skor idag, det var liksom lite på tiden, hrm hrm. jag tycekr för övrigt väldigt mycket om min hovslagare, han är jätterolig!
nej om man skulle borsta tänderna och övergå till tyskaglosor. vad härligt det är med en sturieförberedande linje!

PUSS på valfritt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback