dålig.

Konsten att inte skriva i sin blogg var det ja... inte. suck. 
idag var nog den lugnaste dagen på väldigt länge. kom visserligen sådär lagom pinsamt sent till matten, det börjar bli en vana, men sen var det håla för samhällen (vi skulle bara läsa lite sidor, intruerade anna-lena oss via fronter, herregud) så vi drog och stärkte oss med lite falafel inför idrotten som ägde rum på kg. lagom långt att cykla! på schemat stod "ultimate frisbee", det är inte ens en sport. så jävla löjligt men hurtig som man är sprang jag ändå som en tok och skrek på alla (för det är aldrig mitt fel utan alltid lagets, höhö). sedan bar det av mot stallet eftersom att även tyskan uteblev (behöver jag säga hur glad detta gjorde mig?) och jag upplevde nog dom obehagligaste minuterna i mitt liv när jag blev förföljd av en alkoholiserad gubbe (50+) som föreläste om att man inte skulle cykla mot rött ljus. det var inga människor i närheten och med finska psykopater färskt i minnet höll jag på att börja gråta. det var jätte, JÄTTEobehagligt!
odjuret skötte sig iallafall och min käre bror trillade inte av på sin lektion idag. starkt jobbat. eftersom att adam också hoppade in som ledare hade vi faktiskt riktigt roligt!

nu ska det pluggas och ätas känner jag.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback