men alltså, ska jag tänka mig som en skinkförpackning?

snart alldeles snart bär det av mot metropolen "lund city" för införskaffandet av mina splajsans nya brillor! jag har väntat och väntat och nu är dagen äntligen inne. hurrarhurra. jag lovar att lägga upp en bild sen. för dom är så jäkla awesome!
nu gäller det bara att jag kommer iväg inom en viss tidsperiod, annars kanske dom har lunchstängt.
på tal om glasögon, så samtalade jag och min mamma om laserögonoperation. det verkar ju jätteobehagligt men om man får göra det när man är 16 (mammas kompis kollar upp) så ska jag nog våga. det är visserligen svindyrt, men det är kanske just därför jag bör passa på sålänge mami betalar? det värsta som kan hända är ju att jag blir blind eller att dom lasrar min hjärna, men det är kanske ingen förlust.

ikväll blir det myskväll med johanna, förhoppningsvis hanna om hon svarar på vårt sms, och troligtvis inte perklev. även om vi vill. jag känner tårta. fast jag har inga pengar. men det brukar ju lösa sig. har 165 spänn på kontot iaf! 

jag har upptäckt att jag kan finna en viss njutning i att nysa, det är ganska sjysst. men det är ju helt normalt, bra av mig.
och mitt lypsyl är sönder, det är ju fan...
your song - moulin rouge på repeat.

auf wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback