KU-dag, me gusta!

idag är det alltså "KU-dag" på polhem, eller "ledig dag" som jag föredrar att kalla det. grymt najs, dock väldigt dåligt av mig att boka in sjukgymnasten 09.00 samt ta med fel nyckel till stann igår vilket betydde att jag inte hade någon cykel och att jag fick ta bussen i morse. jag tycker väldigt illa om lunds nation, min käre vän hanna bor precis brevid och under natten som jag sov hos henne snodde nån jävel min cykel! fyfaaan vad arg jag blev! den var helt nu förfasiken! nåja, vi har iallfall en extra cykel (även om man likabra kan vara utan, så skruttig den är) så jag tar mig fram på den. hoppas vi kan få något av försäkringen, men det är inte så troligt. denna stöld orsakade en missad fika samt att jag kom sent till träningen, det var inte så¨populärt. hursomhaver ska jag göra ett praktiskt prov om "Word" imorgon, det känns lite knepigt. har verkligen ingen aning om hur det kommer vara utformat, men vafan, man kan ju word!

nu ska jag öva på kortkommandon (HAHA) och lära mig räkna. Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback