hot and cold

jag skäms lite, men jag lyssnar på en katie perry låt. men vafan, alla har vi våra laster...

jaha, det har kommit önskemål om bättre uppdatering och jag ber innerligt om ursäkt för bristen på dessa. men jag är ju så jävla upptagen. inte. jag är lat helt enkelt.

idag har jag vart på flädie (vårt allas flädie) och köpt en väst till mig själv. den är superfin. me gusta señor. sisi. sen tränade jag dels på chessnut (jag kan verkligen inte sitta, fyfan vad dålig jag är) och dels på odjuret II. det gick helt stört bra och jag var jättejättejättenöjd. för en gångs skull. heja mig.

snart bär det av till gbg. jävligt snart faktiskt. panik. glädje. jag vet inte. blandade känslor. sprutgrädde... haha!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback