förlåt.

jag önskar att det fanns något jag kunde göra
att något jag sa dög och hjälpte
jag önskar att jag räckte till
att jag var den du vill att jag ska vara
jag önskar att jag var lite lite bättre
lite lite äldre lite lite finare
men jag vet inte hur
jag har ingen aning om hur man blir perfekt.
jag har ingen aning om hur du ska kunna ta tillbaks mig.
ibland är det kanske inte ment to be.

So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

finns för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns för dig<3

Postat av: Anonym

jag hoppas att detta inte rör din göteborgsvän?

2008-10-27 @ 08:03:42
Postat av: IDA

Sara, don't care about him. Han är inte värd det! Tycker han inte att du duger så är han fullkomligt totalt värdelös! Du duger mer än väl, det vet du. Det är han som har något fel. Hör av dig när du kommer hem från Venedig, (L)

2008-10-29 @ 23:29:51
URL: http://ohyees-.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback