black and gold

fyfasen vad fort tiden går! nu är det redan fredag och sen kommer en välförtjänt långhelg. hur mycker älskar vi KU-dagar? såhäääär mycket! visserligen kommer dagen ägnas åt plugg, men det ska vi nog klara av. den jävla samhällsredovisningen är på fredag och jag har ungefär PANIK. jag har ingen aning om vad jag ska prata om. någon annan som tycker att "vad som helst" är der svåraste jävla icke ämnet man kan få? usch.

i morse vart det hoppträning och fyfaan vad bra det gick! duktig duktig häst. älskar för övrigt att träna på morgonen, man hinner med så stört mycket mer då! heja mig själv.

Annika kommer förresten hit i helgen, det är ju helt fantastiskt roligt! vi har på ett väldigt fint sätt funnit varandra nu när carro åkt. fan vad vi är bra :)
PUSS

man ser ljuset i tunneln så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback