viva la vida.

Jag har fått lite knäpp på "Viva la vida". Den är stört bra. Men jag vill inte tjata ut den. Det vet vi ju alla att jag kommer göra ändå! Min axel gör svinont, vet inte vad jag ska göra med den. Gå till en riktigt massör kanske? Ska fan kolla upp det, men det är märkligt att akupunktören inte rekommenderad något... Nåja, det är ju bara att bita ihop.
   Idag har varit sjuukt härligt. Gick iofs upp klockan 0600 för att träna 0730. Det gick ganska bra även om jag hade det jävla hackamoret. Upptäckte att han har ett nytt sår, hur han fick det är för mig ett mysterium. Men det är väl bara att smeta på på mer proteinsalva och se glad ut. Efter stallet drog jag hem och duschade (ingen engelska idag, bara massa jobbiga uppgifter som ska vara inlämnade till tisdag...), sen var det upp till stallet igen för att byta i hagen. Efter det cyklade jag med gott humör till stan (mitt goda humör berodde på att jag äntligen lagt in "Mamma Mia" musiken på min iPod, hehe) för att luncha med mami. Träffade Niklas Stor (eller: "Den dåliga av de två Niklasar som finns") och sa hej. Min mamma gjorde sig pinsamt påmind... Vi gick till Italia (?) och åt massa pasta. Eller ja, jag åt massa pasta för mamma var nervös så hon kunde inte äta. Sjyssta bananer. Terrorringde Dennis lite innan jag insåg att de hade datorprov, ooups. Cyklade till Polhem och spelade kort med Ägnes (hur töntig är man inte om man hänger på skolan på sin lediga tid/heliga tid?) tills svenskan började. Vi såg klart "Döda poeters sällskap" och jag bölade i vanlig ordning. Men det är ju så himla fin! Robin Williams i mitt hjärta. Detta var en 35 minuters lektion så när vi fick gå cyklade jag hem (och jag är så jävla tacksam för att snön och isen är borta!) för att dammsuga och öva på mina tyskglosor, som jag tror att jag kan nu!

Nej nu ska jag kolla på tv och kanske göra lite engelska (haha!). Måste för övrigt läsa 12 sidor historia på lunchen imorrn, det är ju alltid lika roligt! jefla dansk! neeej!

elin, jag misstänker att vi är varandras enda läsare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag misstänker det samma :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback