polhem.

Idag vart det öppet hus på Polhem och jag stod tillsammans med Alva och en kille med magtröja för att berätta om hur det är att vara "ny på Polhem". Det var faktiskt ganska kul och lite mer verksamt än att ligga hemma och dega.
   Ikväll ska vi ha släktpartaj med nachos och choklad och förhoppningsvis hör Idaho av sig så vi kan dra ut. Mer vet jag inte. Igår vart riktigt mysig när Elin och Malin kom hit för att kolla på Pirates som gick på femman. Vi hade grymt kul, dreglade över Depp och skrattade hysteriskt när vi kollade på Boston Tea Party "Fulla på jobbet".
   Nu är jag helt äckligt trött och snart ska jag till stallet för att ta hand om min käre häst. Det är ju alltid kul när det regnar...

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback