jag blir trött.

jag skrev ett skitbra inlägg i tisdags, men det försvann när jag loggad ut (ganska logiskt eftersom att jag inte sparade). nu är jag trött. hade en asnice tjejkväll med becky och agnes. ni är mys ni. fast pizzan vart sne. jättesne. "SÅHÄR sne e du!!!" (harry potter parodin). imorrn ä'r det ö-dag. det tycker jag om. badade med skolan idag. det gick bra. tappade bikinin lite och jag var den enda i klassen som inte kunde dyka. men det gör inget! för jag r bra ändå och tom hjälper mig! haha!

kom för övrigt med i pexfilmen!!! heja mig. pexfest på måndag. yeaah. bakis på utvecklingssamtalet sen, fan vad bra!


cya suckers! (men det är okej!)

i like it rough. don't i?


HITTADE TISDAGSINLÄGGET!!!
publicerar det med
för att dte var bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback