im going bananas.

snart bryter jag ihop över mitt jävla arbete. det kommer aldrig bli klart i tid och jag kommer garanterat inte få mvg på det. fyfan vad kass det känns. för att göra dagen ännu lite mer glädjelös har jag obotlig mensvärk, tro mig, piller är verkningslösa just nu (vi ska bada på onsdag, SCORE, inte), det är grått ute och jag känner att jag försummar min hest. heeesten. iofs slutade vi tolv idag, det var sjukt jävla nice. gick med bella och emilia på kostymmöte, jag och bella fick plats och vi ska på pexfest på måndag! paaarteeeey. behöver jag säga att dom inte hört av sig från pjäsgruppen? buhu.

after all we're only human. hurt instead of healing.

jag vill ha en pandabebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback