failakorv.

mmm, falukorv är det bästa jag vet!

idag har varit en ganska tung dag. segt att gå upp i morse. segt i skolan. vi åkte skridskor IGEN och jag började nästan gråta när mattias försökta få mig trilla. jag är så jävla rädd för skridskor! jag hyperventilerade, underbart. matten var också ovanligt seg, inga hysteriska skrattanfall, en mattelektion utan skratt är som en katt utan hatt helt enkelt. sen vart det jockeyläder och mina ben var ungefär som spaghetti när jag satt av, fyfan. det hjälpte inte heller att jogga runt i världens djupaste ridhusbotten. nu kan jag inte stå upp.

men nu går det iallafall bara uppåt. ikväll blir relativt pluggfritt och det är ju..... GREY'S ANATOMY!!!weeeei!

oussie.

i färs & frosta ishall:
Tom gympalärare: bra sara! jättebra!
Sara, extremt agressivt: säg FAN inte att det är bra när det SUGER. jag HATAR skridskor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback