do your own thang.

Det har regnat hela dagen = snön är borta! Får fan hoppas att det inte fryser under natten bara, för då dör jag.
   Idag är det som bekant onsdag. Dagen började med att jag kom försent till matten, men som tur var var JL/Morran2 ännu senare. Dagen tuffade på tills klockan var 1055 och det var dags att träffa de två vännerna och Alfons i femman. Vi promenerade 10 meter till Elevkårsrummet för Pexfilmmöte. Det var trevligt, vi fick veta manuset och rollerna. Tror att det kommer bli frickin' awesome. Haha, men stackars Freyr, han måste tro att jag är sjuk i huvet för han låter ytterst tveksam varje gång vi pratar... Nåja, det kommer han väl över. Är inte precis mig själv runt detta folk, jag blir så himla nervös, misstänker att jag är enda ettan i gruppen. Mah, men jag klarar det! Som alltid: Heja mig! Efter det här lilla kalaset var det bara att panika mot Högevall där jag möttes av en jättearg Tom, men jag tror jag lyckades blidka honom... Får man ju hoppas iallafall!
   Hela eftermiddagen har jag arbetat väldigt effektivt, gjort vissa läxor, ridit och städat. Jag har ett ganska fint rum under all skit som alltid ligger utspridd all over. Haha! Sitter och kollar på "Vänner" det är helt sinnessjukt roligt. Och senare ikväll är det............................ GREYS ANATOMY!!!! HURRAY!!! Dessutom är mitt hår jättefint. Miiihhh!

Nej nu jävlar. Varför skriver mitt T9 "don" ist för "dom"? Haha, bättre än den förra som skrev "dö" ist för "en.  

Jag diggar elin och anna på matten, ni förgyller verkligen de låååånga 75 minuterna med JL/Morran2. Men också dom där korta jävlarna på tisdagar, dom är nästan värst, såvida vi inte spelar Plump! Auf Wiedersehen mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag diggar dig med! Fatta ofta jag sulle skolka på matten (matte lektionerna ligger ju bara på sjukt bra skolktider) vi inte hade så jäkla kul!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback