datorkunskap i rumpan.

det regnar fan, jag ska hinna till stallet på lunchen, jag har datorkunskap, mitt hjärta blir tungt.

i morse var det drama på stallet. vår allas scarlet hoppade över staketet till hagen, det var blod överallt och jag fick panik. jag är inte på något sätt blodkänslig men jag kräktes nästan rakt ut, det var sjukt. men ingen fara med heesten iallafall. det var inte kul ändå. hoppade på hackamoret idag ochdet gick förvånansvärt bra, fan vad han hoppar! gullehästen. löberöd i em, tror inte att dte är något. men bra att kolla upp liksom.

vi ska iallafall kolla på film på svenskan, det känns bra :)
denise pillar på min rygg. och jag flåsar i hennes telefon, så det jämnar ut sig!

svårt det är ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback