boj.

Idag har jag och min käre far åkt ända till Gualöv, Kristianstad, för att kolla på ett Bojsläp -97. Jag hade inte några större förväntningar men när vi väl kom dit vart det en glad överraskning. Sjukt fint och jättefräscht! (ojoj OJ vad fräscht!) Men tanten som säljer blev naturligtvis jättelurig när vi sa att vi gillade och helt plötsligt kostar det inte 30 000 utan någon snube ska prisbedöma det. Vadfan liksom?Det är inte helt okej, speciellt med tanke på att hon är en familjevän, lurigt värre.

Tränade för Louise idag, det gick galet bra och jag gillar min hest. Snel hest.
Nu är elin här, och imorrn ska vi till nova. Jag ska köpa skor och gummistövlar. Och kanske jeans om mamma är generös.

cya suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback