avocado. avokado?

Heter det avokado eller avocado? avocado är nog lite mer internationellt. nåja, folk lär ju förstå vad man menar i vilket fall som helst. Sitter och kollar på "Hells Kitchen". Det är sjukt, men allt som är sjukt är ju riktigt roligt!
   Idag har varit galet kallt. Vaknade jättesent och hittade Elin i min extrasäng (vi kollade "One hour photo" igår, det var bra som vanligt!). Sen åkte hela familjen Hansson + en Kurki till vårt allas Nova Lund, där köpte jag ett par nice Fred Perry skor och ett par knallgula gummistövlar. Fint! Pizza till lunch, stallet, skritta ut med Louise vilket var mer eller mindre ett självmordsprojekt. Det var halt, det var mörkt, min häst var knäpp! Utan överdrift. Han var störd och där satt jag som en idiot med hackamore och trodde att jag skulle trilla av.
   Nu ska jag snart duscha, jag behöver äta, men har ingen ork. Men jag klarar det. Heja mig.

Smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback