anotherone bites the dust.

idag har varit en bra dag. jag sov jättelänge. lagade mat med elin. såg klart "forrest gump", som för övrigt är min bästa film, ja, ni hörde rätt, den har slagit "på andra sidan häcken", red ut med johanna i höstmörkret på sinnessjuk häst och nu ska jag plugga. which sucks, men det klarar jag. har satt upp ett mål: ska ha alla svar på alla delfrågor. det ska jag väl klara även med en paus för parlamentet? imorrn är det måndag, då är det bara 5 dagar kvar till nästa helg och snart är det ju jullov!

här är jag då äntligen i mina glasögon, enjoy. bilden togs igår när elin var här för att fota mig till pexcrewet, HAHA!

Kommentarer
Postat av: A

fifaaean vilka heta brillor! dom lär du ju ha på dig när du kommer upp hit:D

Postat av: Anonym

sjukt fin bild! man vill bara eeta opp dig!

2008-11-10 @ 19:28:33
URL: http://jagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback