wouldn't that be something?

idag var det FIN-dag. när vi fick reda på det för några veckor sen var min spontana kommentar: men vad ska alla fula göra då? haha, ganska roligt. nåja. vi har iallafall räknat på hur mycket pengar skolan lägger på "upprustning" varje år, 500 000 kronor. hoppsan. vi har också tvättat väggar, jag tror inte rikitgt att det är rätt sätt att engagera eleverna men okej det kanske är... produktivt, jag vet inte. jag, emma, elin och sara gick iallafall lite tidigare för att fixa bakelser till 8:ornas språkcafé. vi hade faktiskt grymt roligt med dansk radio på max. det hade nog alla som kollade in på oss också... haha. jag tycker verkligen att vi ska sluta halv två varje dag, det är lagom.

muntliga nationella i matte närmar sig med stormsteg och jag mår nästan lite illa när jag tänker på det. fyfan vad jobbigt! jag får fet jävla ångest. jag har nog allmän ångest för min skolgång. inte för att det inte går bra eller så, men nu såhär sista året känner jag paniken. jag vet ju att jag kommer in på linjen jag vill gå och jag vet att jag har bra betyg. prestationsångest i allra högsta grad.

jag vill till stockholm och träffa carro. jag saknar henne jättemycket. 
image43

stickad tröja - pappas
gröna tighs - h&m
skidstumpor - seger


Kommentarer
Postat av: dulke

du är sexig
snygging! :*

Postat av: dulke

du är sexig
snygging! :*

2008-03-27 @ 22:37:33
URL: http://jagelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback