tisdag!

haha bara för att markera att det faktiskt går att logga in på blogg.se var jag tvungen att skriva ett till inlägg. det har också ganska mycket att göra med att alla är borta eller upptagna, jag har alltså fruktansvärt tråkigt! skulle kolla på extra extra men det tog så lång tid innan det började.... det har iofs börjat nu men jag orkar inte riktigt gå upp. fasen, mamma och pappa pratade om att jag skulle få en alldeles egen dator men nej, då gick tvn sönder och jag är ledsen, men jag MÅSTE ha en tv. vår familj är helt dysfunktionell om alla ska dela på en tv. det går helt enkelt inte. alltså får en dator vänta lite till. men jag tycker att jag klarar mig ganska bra på den här.

snart fyller jag år! jag vet inte varför jag är så exalterad, kanske för att dte är på våffeldagen? kanske för att jag kommer få pengar? kanske för att jag kommer få gråa tights och snygga trosor? jag vet inte :)

mando är underbara

one blood.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: elin

mando är bäst :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback