the dawn is breaking

hold me like you'll never let me go

hur fin är inte "leaving on a jet plane"? armageddon säger jag bara.

kom hem efter träningen och fann till min stora frustration att det inte var nåt private practice!!! vafan!? dessutom var det ersatt med antikdeckarna. alltså, ursäkta men gubbar som kollar antika saker som "auktioneras ut i slutet av programmet" känns inte så lockande. kanske för tanter, men dom är väl ändå inte vakna nu? åh jag blir så förbannad. fyran har tre bra program: parlamentet, house och private practice. SÅ TAR DOM BORT ETT AV DOM!? dom kanske inte vill att folk ska titta på deras kanal? dom kanske strävar efter så låga tittarsiffror som möjligt?  tja, man kan ju undra...

puss på er som inte jobbar på tv4...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes det hade jag också gjort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback