outside my lonely window

hej allahopa. nu är klockan redan tre på eftermiddagen och jag har pyjamas. men har faktiskt varit uppe vid elva och bytt häst i hagen, somnade dock om direkt när jag kom hem. jag behöver det. känner att mina dygnsrytmer är helt fuckade.
men seriöst, vem vill gå upp när det är sånthär väder? det snöar iallafall inte och det är jag djupt tacksam för. regn är trots allt ganska våraktigt. nu när jag tittar ut ser jag att det till och med är uppehåll. najs.
lyssnar på rocking the suburbs, på andra sidan häcken är verkligen den bästa filmen jag någonsin sett. jag är nog uppe i 6e gången nu. börjar lära mig alla repliker ("but i like a cookie"). nej, det flyter inte nu. återkommer ikväll.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback